mornin'

Precis kommit hem från den 3 timmar försenade morgonpromenaden.
Håller ju på och klättra på väggarna här inne då jag knappt sett dagsljus eller varit ute sen i måndags.

Blev så glad när jag vaknade av solens strålar rätt in i sovrummet imorse.
Men glädjen tunnades ut ca 15 min senare när jag insåg att det bara var jag som glömt släcka fönsterlampan igårkväll. Istället var det moln och regn som utgjorde dagens väder.
Tänk, nästan aldrig är det fint väder i denna gudsförglömda drogavvärjningshålan. Skamligt.

En smoothie och c-vitaminbrus efter en dusch får nog stå som nästa aktivitet på mitt hrm, fullspäckade schema.

Bjuder på två låtar.
Den första, John Mayer, fin låt innehållande många minnen.
Den andra, Vitamin C, påminner något så otroligt om lumpen och min pluton.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0